וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.8

יונייטד נלחמת על קואדרדו, פורסטר יעזוב את סלטיק בדרך לפרמיירליג, ארסנל הולכת על בלם ליברפול ובעבור איזו הצעה פריס סן ז'רמן השיבה בשלילה לברצלונה. כל ההעברות והשמועות

חואן קואדרדו שחקן פיורנטינה חוגג שער. Fabrizio Giovannozzi, AP
השם החם הקיץ. קואדרדו/AP, Fabrizio Giovannozzi

העברות

* קארים בנזמה האריך את החוזה בריאל מדריד עד 2019. החלוץ הצרפתי, שרשם 235 הופעות במדי הבלאנקוס וכבש 111 שערים, יישאר בסנטיאגו ברנבאו.

* ולנסיה השלימה את רכישתו של שקורדאן מוסטפי. הבלם/מגן בן ה-22, שזכה עם נבחרת גרמניה בגביע העולם, נרכש מסמפדוריה תמורת כ-10 מיליון יורו וחתם עד 2019.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על שאילתו של פרנק למפארד מניו יורק סיטי.

* רכש חדש לליברפול: האדומים הודיעו על החתמתו של המגן הימני הספרדי חאבי מנקייו בעסקת השאלה מאתלטיקו מדריד והוא השחקן השביעי שמצטרף הקיץ למועדון: "ליברפול זה אחד המועדונים הגדולים באירופה וכל שחקן רוצה לשחקן כאן", אמר השחקן בן ה-20.

* ווסט ברומיץ' החתימה את המגן השמאלי ג'ייסון דייוידסון על חוזה לשנתיים. מגן הרקאלס ההולנדית היה חלק מנבחרת אוסטרליה במונדיאל האחרון. "הוא ערך שלוש הופעות מצוינות נגד שלוש נבחרות מובילות במונדיאל", הסביר אלן אירווין, מאמן הקבוצה.

* הכוכב העולה של מונאקו, יאניק פריירה-קראסקו, שם סוף לספקולציות לגבי עתידו ואחרי שהיה מועמד לעבור לרומא, הוא העדיף לחתום על הארכת חוזה בקבוצה הצרפתית בארבע שנים נוספות. רומא שגילתה עניין בבלגי הייתה מוכנה לשלם תמורתו שישה מיליון יורו.

* שחקנה של מארסיי לשעבר, סולימאן דיווארה, מצטרף לניס. הבלם בן ה-35 שסיים את חוזהו ביוני סגר לעונה אחת.

* ודאד איבישביץ' האריך חוזה בשטוטגרט עד 2017.

* המבורג רכשה ממיינץ את ניקולאי מולר, שחתם לארבע שנים.

* אסטון וילה הודיעה כי יאקובה סילה עובר לשחק בקייסרי ארצ'יאספור ויגיע כמושאל לעונה אחת.

ג'ייסון דייוידסון, שחקן נבחרת אוסטרליה. GettyImages
נודד לפרמיירליג. דייוידסון/GettyImages

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד לא ויתרה עדיין על הקשר הקולומביאני חואן קואדרדו, אבל חוששת שפיורנטינה תדרוש תמורתו למעלה מההצעה של השדים האדומים בגובה 29 מיליון ליש"ט.

* השוער האנגלי פרייזר פורסטר יעזוב את סלטיק לטובת סאותה'מפטון תמורת שמונה מיליון ליש"ט אם הסקוטים יודחו ממוקדמות ליגת האלופות נגד לגיה ורשה (סלטיק הפסידה 4:1 במשחק הראשון).

* ארסנל מתכננת להגיש הצעה לרכישת בלמה של ליברפול, דניאל אגר, כך מדווח ב"דיילי סטאר".

* פריס סן ז'רמן דחתה את הצעתה של ברצלונה לרכוש תמורת 40 מיליון יורו את מרקיניוס. כזכור, האלופה הצרפתית רכשה את הבלם הברזילאי תמורת 30 מיליון יורו מרומא לפני שנה.

* מאמנו לשעבר של זלאטן איברהימוביץ': "הוא רוצה לחזור ליובנטוס"

* ב"מארקה" פורסם שחסוס גאמס, המגן הימני של מלאגה, יעבור עוד היום לאתלטיקו מדריד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מרקיניוס שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
בינתיים הוא נשאר. מרקיניוס/AP

* הקשר הגרמני כריסטוף קרמר התראיין ב"קיקר" והבהיר שלא יגיע לנאפולי: "זה כבוד בשבילי שהם מעוניינים בי, אבל המצב לא ישתנה: אני משחק בבורוסיה מנשנגלדבאך כמושאל מלברקוזן ואני אשחק במנשנגלדבאך גם בעונה הבאה".

* למרות השמועות על כך שהוא מועמד להגיע לאינטר, מגנה של ברצלונה דני אלבס דווקא מעדיף לעבור לפרמיירליג, כך מדווח ב"ספורט".

* חאתם בן ארפה קרוב לעזוב את ניוקאסל, אבל כדי לעשות זאת הוא יצטרך לקצץ משמעותית בשכרו לפני שישוב לליון, כך מדווחים ב"דיילי אקספרס".

* טוטנהאם מתכננת הצעה של 20 מיליון יורו על ממפיס דפאי, שמעוניין לעבור מפ.ס.וו איינדהובן אל התרנגולים.

* רוביניו קרוב להגיע לקדנציה שלישית בסנטוס אחרי שסוכם כי הוא יעבור בהשאלה לעונה אחת ממילאן. ההכרזה על סיום העסקה צפויה ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully