וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "זלאטן לא הבוס של הקבוצה, אלא אני"

מאמן פ.ס.ז' הבהיר מה מקומו של כל אחד לפני המשחק מול גנגאן בסופרקאפ (15:00, ספ' 1): "הוא אחד מ-3-4 מנהיגים"

שחקן פ.ס.ז', זלאטן איברהימוביץ'. AP
מעניין מה הוא חושב על הדברים הללו. זלאטן איברהימוביץ'/AP

אחרי שתי אליפויות ברצף, פריס סן ז'רמן תחל היום (שבת, 15:00, ספורט1, 1HD) את עונת 2014/15 עם משחק הסופרקאפ מול גנגאן שייערך בסין. מי שמעמדו רק הולך ומשתפר משנה לשנה הוא זלאטן איברהימוביץ' שינסה לתרגם את השליטה בצרפת גם לליגת האלופות, ובינתיים מי שרואה צורך להבהיר את תפקידו של כל אחד הוא המאמן לורן בלאן, שמציין: "זלאטן הוא לא הבוס של הקבוצה, אלא אני".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר המאמן: "להגיד שאיברהימוביץ' הוא הבוס של פריס סן ז'רמן זו התקפה על ההנהלה ועליי מכיוון שאני המאמן", אמר בלאן. "הוא הבוס של הקבוצה, כן, אבל הבוס של פריס סן ז'רמן והאדם שמקבל את ההחלטות לגבי הכול זה לא הוא למרות החשיבות שלו. איברה הוא המנהיג של הקבוצה. זה לא מאוד מפתיע. הוא היה גם המנהיג בקבוצות הקודמות שלו. הוא מנהיג טכני. הוא מנהיג טבעי בסגל בגלל האישיות והאופי שלו, אבל הוא לא היחיד".

בלאן המשיך וניסה להבהיר את הנקודה שלו: "הוא שחקן חשוב בסגל ואני לא אכחיש זאת. הוא אחד משלושה או ארבעה מנהיגים בקבוצה". לקראת המשחק מול גנגאן אמר המאמן: "להשיג את התואר במשחק הרשמי הראשון שאנחנו משחקים זה יהיה דבר טוב. זה יכול לגרום לנו לפתוח את העונה ברגל ימין, כפי שהיה גם בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully