וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי לב: "אמרתי לגצה, תוכיח לעולם שאתה יותר טוב ממסי"

גרמניה באקסטזה: "יש גביע. זה גן עדן. גצה עשה אינייסטה". המאמן סיפר מה לחש לכובש לפני שהכניס אותו. וגם: אוסף התמונות של ריהאנה עם השחקנים והסלפי של פודולסקי ומרקל

שחקני נבחרת גרמניה אחרי הזכייה במונדיאל/צילום: ענבל מנור, עריכה: גדי וינסטוק

גרמניה קמה הבוקר (שני) לאחד הימים המאושרים בתולדותיה, בטח שבתור מדינה מאוחדת. האמת ש"קמה" זו לא בדיוק ההגדרה הנכונה, כי גרמניה לא ממש ישנה הלילה, אלא חגגה בטירוף את הזכייה במונדיאל הרביעי בתולדותיה, הראשון מאז 1990.

"יש גביע", זעקה הכותרת ב"בילד" הגרמני, לצד תמונתו של גיבור הגמר וכובש שער הניצחון הדרמטי מריו גצה, חוגג ולצד תמונת ההנפה של הקפטן פיליפ לאהם והחברים המאושרים. גם כותרות עיתוני העולם החמיאו: "עם ברזיל בלב, גרמניה זכתה בתואר", נכתב ב"לאנס" הברזילאי. ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני התמקדו בכוכב המקומי שלהם והודו: "מסי לא הצליח לעצור את הגרמנים. הנבחרת של לב השיגה את מה שהגיע לה". ה"אס" נזכר בגמר הקודם: "גצה עשה אינייסטה. הגמר היה מאוזן וסוער, ארגנטינה לא הייתה פחות טובה, אבל מסי לא הצליח להכריע עבורה". בקוריירה דלו ספורט האיטלקי הלכו על: "גרמניה בגן עדן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהאנה חוגגת עם גצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוגי לב נשאל מה הוא אמר לגצה, רגע לפני ששלח אותו כמחליף לכר הדשא: "פשוט אמרתי לו - לך ותוכיח לעולם שאתה יותר טוב ממסי".

יוהאן קרויף, שהפסיד לגרמניה בגמר 1974, היה מרוצה מהזכייה שלה הפעם: "זו הנבחרת ששיחקה את הכדורגל הטוב ביותר והגביע מגיע לה", כתב שחקן העבר האגדי בטור שלו ב"דה טלחרף", "באיירן מינכן ועכשיו גרמניה הראו לעולם איך כדורגל אטרקטיבי מביא תארים".

עוד באותו נושא

לאהם התרגש: "זה היה טורניר בלתי רגיל"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבוק של מרטסאקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנים גם מיהרו אל הרשתות החברתיות, שם שיתפו את העוקבים הרבים שלהם בחוויות מחדר ההלבשה: "אה, כן, דרך אגב, אלוף עולם:)!!! הכול או כלום", צייץ הבלם פר מרטסאקר, בליווי ארבע תמונות.

טוני קרוס הפנטסטי צייץ: "אלוף עולם! קשה מאוד לעכל את זה. בלתי ייאמן! תודה לכולם על התמיכה. הניצחון הזה מוקדש לג'סיקה ולבן שלי, שנאלצו להיות בלעדיי בשבועות האחרונים. אני אוהב אתכם ושמח שאתם חלק מחיי".

אבל מעל כולם ניצב הכוכב הכי גדול של הרשת החברתית, לוקאס פודולסקי. הגרמני הוותיק צייץ וצייץ, הודה לכל המברכים, סיפק תמונת נשיקה שלו ושל שווינשטייגר ובעיקר, סלפי נהדר עם הקנצלרית אנגלה מרקל, שחגגה עם השחקנים בחדר ההלבשה. בהמשך הוא גם התפנה לבוא עד ליציע כדי לחגוג עם האוהדים הגרמנים וקינח בדו קרב פנדלים סוער מול בנו הקטן, כפי שאפשר לראות כאן.

ולזווית הישראלית: שרת הספורט לימור לבנת בירכה את שר הספורט הגרמני, ד"ר תומאס דה מייצייר: "אני שולחת את ברכותיי החמות על הצלחתה של נבחרת גרמניה במונדיאל וניצחונה אמש במשחק הגמר, וזהו כבוד לברכך על זכייתה בתואר אלופת העולם בכדורגל. הרשה לי לשתף את התרגשותם של מאות אלפי אוהדי כדורגל במדינת ישראל, אשר מצפים לבואה של נבחרת גרמניה למשחק ידידות בישראל מול הנבחרת הלאומית שלנו, אשר צפוי להתקיים בישראל בתאריך ה-25.3.2015, במסגרת ציון 50 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לגרמניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסלפי של פולדי ומרקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
לוקאס פודולסקי נבחרת גרמניה ובנו חוגגים זכייה במונדיאל. AP
ועם הילד/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד קצת ריהאנה לקינוח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully