וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גצה: "אני יודע למה אני מסוגל, וגם המאמן יודע"

קשר גרמניה שיחזור להרכב בחצי הגמר הגיב לביקורות נגדו: "לכולנו יש תקופות רעות לפעמים, מאמין שאקבל דקות כדי לעזור לקבוצה"

מריו גצה צפוי לחזור הערב (שלישי) להרכב של נבחרת גרמניה הישר למשחק הכי חשוב בקריירה שלו - חצי הגמר מול ברזיל (23:00, ערוץ 1 ו-HD). בגיל 22 בלבד, בן גילם של ניימאר וחאמס רודריגס לא נהנה מפופולריות דומה במולדתו, ורגע לפני שהוא מצופה להוביל את המנשאפט באווירה עוינת בבלו הוריזונטה מול הנבחרת המארחת, הוא העניק ראיון ל-'בילד' בו ניסה לספק תשובות לביקורות נגדו.

קשרה של באיירן מינכן, שהיה אחד המצטיינים של יואכים לב בשלב הבתים אך שותף רק 7 דקות כמחליף ברבע הגמר מול צרפת, אמר לקראת חצי הגמר: "זה משחק מאוד מיוחד. קשה לדמיין אווירה יפה יותר, אולי רק בגמר. זה משחק ממש חם, שכמובן מגשים גם חלום ילדות".

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב לצד מריו גצה. Martin Rose, GettyImages
"החיסרון של ניימאר לא יקל עלינו". מריו גצה/GettyImages, Martin Rose

על היכולת שלו עד עכשיו בטורניר אמר גצה: "זה טוב ששיחקתי בכל משחק עד עכשיו, אבל המשחקים החשובים באמת עדיין לפנינו. אני מצפה למשחקים הבאים, ואופטימי שאקבל מספיק דקות כדי לעזור לקבוצה. כקבוצה עשינו צעד גדול קדימה, ועכשיו חשוב שנמשיך להתקדם ונגיע לגמר".

כשנשאל על המתקפה של הפרשנים בגרמניה נגדו, כולל הטור של אגדת העבר גינטר נצר שהגדיר אותו כ-'אכזבה מוחלטת', השיב: "לא שמתי לב לטור הזה. זו הדעה שלו, אבל אני יודע למה אני מסוגל. וגם המאמן יודע את זה. כמובן שאני תמיד מנסה לשחק ברמה הכי גבוהה, אבל לכולם יש לפעמים דקות רעות או תקופות רעות. כולנו אנושיים".

לשאלה האם היעדרותו של ניימאר היא יתרון עבור הגרמנים אמר גצה: "אני מאוד מצטער על מה שקרה לו. זה לא משהו שאתה מאחל לאף אחד. התזמון של הפציעה שלו מאוד מעצבן, כפי שהיה עם מרקו רויס, שנאלץ להחמיץ את כל הטורניר. אבל החיסרון שלו לא יעשה לנו את החיים קלים יותר. ברזיל תפצה על ההיעדרות שלו, כשהיא יודעת שכל המדינה מאחוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully