וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.7

אתלטיקו מצאה שוער ותחזיר את קורטואה לצ'לסי, רכש מפתיע לבאיירן, ליברפול מצאה מחליף לסוארס, קבאז'רו מגיע לאנגליה, מוראטה קרוב ליובנטוס, פלאיני מחוזר באיטליה. כל השמועות וההחתמות

שחקן באהיה, טליסקה. Felipe Oliveira, GettyImages
הצטרף לבנפיקה. טליסקה/GettyImages, Felipe Oliveira

העברות

* טום אינס, הקשר הצעיר המוכשר ששיחק בבלקפול בעונה החולפת, חתם לשנתיים בהאל סיטי. השחקן היה מבוקש הקיץ על ידי אינטר האיטלקית, אך העדיף להישאר בפרמיירליג.

* באיירן מינכן הודיעה על החתמתו לחמש שנים של חואן ברנאט, המגן השמאלי של ולנסיה שרשם 26 הופעות ליגה בעונה החולפת. השחקן עבר את הבדיקות הרפואיות ועל פי הדיווחים באיירן שילמה רק 10 מיליון יורו על כרטיסו. לידיעה המלאה

* רומא הודיעה רשמית על החתמתו של המגן האנגלי של צ'לסי, אשלי קול. שחקן נוסף שעשוי להגיע לאולימפיקו מצ'לסי הוא סמואל אטו. החלוץ הקמרוני סיים את חוזהו בלונדון ועל פי הדיווחים מנהל מו"מ מתקדם עם הג'אלורוסי.

* בנפיקה רכשה מבאהיה את הקשר בן ה-20, טליסקה. הוא נמכר תמורת 4 מיליון יורו - סכום ההעברה הגבוה ביותר אי פעם על שחקן של באהיה.

* ניקולה ליאלי, השוער בן ה-21 של נבחרת איטליה הצעירה, עבר בהשאלה לעונה אחת מיובנטוס לעולה החדשה צ'זנה. בעונה שעברה שיחק ליאלי בספציה.

* אינטר השאילה לקייבו את המגן השמאלי כריסטיאנו ביראגי. האיטלקי בן ה-22, שכבר הושאל בשנים האחרונות ליובה סטאביה, צ'יטאדלה וקטאניה, ישחק בקייבו בשנתיים הקרובות. קייבו גם החתימה את הקשר הצרפתי תומא מנגאני, שעבר אליה מנאנסי.

* שחקן נבחרת גרמניה לשעבר, מייק האנקה, עבר רשמית לגויז'ו הסינית. החלוץ בן ה-30 שיחק בעונה החולפת בפרייבורג.

* מנצ'סטר סיטי שלחה את הכישרון הפורטוגלי הצעיר מרקוס לופס (18) לשנת השאלה בליל הצרפתית.

מוסא סיסוקו שחקן ניוקאסל. AP
מבוקש במונאקו וליברפול. סיסוקו/AP

שמועות

* על פי דיווחים בספרד, השוער הסלובני יאן אובלק הגיע למדריד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה באתלטיקו מדריד. השוער בן ה-21, שהצטיין בעונה הקודמת במדי בנפיקה (ספג שמונה שערים ב-28 משחקים ולא רשם הפסד אחד), לא הופיע לאימון הקבוצה הפורטוגלית והוא אמור להחליף אצל הקולצ'ונרוס את טיבו קורטואה, שכעת קרוב מתמיד להשלים את חזרתו לצ'לסי.

* בגרמניה מדווחים שקיילור נבאס, שוערה המצטיין של נבחרת קוסטה ריקה, יעזוב את לבנטה הספרדית ויחתום ב-24 השעות הקרובות בשורות באיירן מינכן, שם ישמש כמחליף של מנואל נוייר.

* ליברפול מתחזקת: סגנית אלופת אנגליה סיכמה על רכישתו של דיבוק אוריגי, חלוצה של ליל ונבחרת בלגיה תמורת סכום של כ-10 מיליון פאונד. הקבוצה גם במו"מ מתקדם עם לזאר מרקוביץ', קשרה הסרבי הצעיר של בנפיקה שצפוי לעלות כ-25 מיליון פאונד.

* ווילי קבאז'רו, שוערה הארגנטינאי של מלאגה, המריא לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במנצ'סטר סיטי. עלות העסקה עבור סיטי: בין 6 ל-10 מיליון ליש"ט.

* מתיו דבושי, מגן נבחרת צרפת, עבר את הבדיקות הרפואיות בארסנל וצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח. ניוקאסל תקבל תמורתו כ-8 מיליון ליש"ט.

* מתיו ולבואנה, הקשר בן ה-29 של מארסיי ונבחרת צרפת, מנהל מו"מ עם ולנסיה וסביליה. נציגו נמצא בספרד ואילו ולבואנה עצמו אמר: "אשמח לשחק בלה ליגה".

* על פי 'טלגרף', ארסנל חידשה את התעניינותה בלארס בנדר, קשר לברקוזן.

* 'דיילי סטאר' טוען שבמנצ'סטר סיטי חוששים שיאיא טורה המתוסכל מהיחס כלפיו יעזוב הקיץ, ובאלופה כבר סימנו את פול פוגבה כמחליף המיועד שלו.

* ה"לאקיפ" מדווח שיובנטוס הציעה לריאל מדריד חילופי שחקנים: אנחל די מריה יעבור לשורות הביאנקונרי ובתמורה תקבל ריאל את פול פוגבה. ריאל הודיעה שתמכור את די מריה בלא פחות מ-50 מיליון יורו.

* ב-'סקיי איטליה' נטען שאלברו מוראטה כבר סיכם את תנאיו ביובנטוס, שם הוא מאמין שיזכה לדקות משחק רבות יותר מבריאל מדריד.

* על פי 'קוריירה דלו ספורט', פיורנטינה מעוניינת במרואן פלאיני, הקשר הבלגי שאיכזב בעונת הבכורה שלו במנצ'סטר יונייטד.

* רומלו לוקאקו, שסיים טורניר מאכזב למדי במדי בלגיה במונדיאל, התייחס לאפשרות שיושאל שוב מצ'לסי לאברטון: "יש לי הזדמנות להישאר באברטון, וזה משהו שנצטרך לדבר עליו. אבל קודם אני רוצה לחזור לבלגיה, להיות עם המשפחה שלי ולנוח קצת".

* ב"לאקיפ" מספרים שמונאקו מעוניינת בקשר ניוקאסל ונבחרת צרפת, מוסא סיסוקו. התקשורת האנגלית מוסיפה שגם ליברפול עשויה להגיש עליו הצעה.

* בלם סאות'המפטון, דיאן לוברן, כועס על ראשי המועדון אחרי שהם סירבו להצעה של ליברפול בגובה של 20 מיליון ליש"ט. הקרואטי אמר: "האמת היא שהראש שלי כבר בליברפול. הייתי שמח להישאר בסאות'המפטון אם הקבוצה הייתה שומרת על שחקני המפתח האחרים, אבל זה לא קרה".

* אפרופו סאות'המפטון, הסיינטס קרובים לרכישת קשר טוונטה אנסחדה, דושאן טאדיץ'. המאמן הטרי רונאלד קומאן רואה בסרבי הבינלאומי מחליף ראוי לאדם לאלאנה.

* מגן-קשר נבחרת ארה"ב, דיאנדרה ידלין, קרוב לרומא האיטלקית. על פי דיווחים הן באיטליה והן בארה"ב, הוא ישחק בחודשים הקרובים כמושאל בקבוצתו הנוכחית סיאטל סאונדרס, ובהמשך יצטרף לקבוצה מבירת איטליה.

* באיטליה מדווחים שחלוץ גנואה אלברטו ג'ילארדינו סיכם בגואנגג'ואו הסינית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ארה"ב, יורגן קלינסמן, עם שחקן הנבחרת דיאנדרה ידלין. GettyImages
בדרך לבירת איטליה. ידלין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully