וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה-אנגליה: בופון לא יפתח, התרעות על פצצה באצטדיון

השוער סובל מנקע בקרסול ויוחלף על ידי סיריגו, יחידת חבלה ברזילאית הרחיקה מהארינה דה אמזוניה שבמנאוס רכב חשוד

אצטדיון ארנה דה אמזוניה, מנאוס. מונדיאל 2014. AP
סביר להניח שעד שריקת הפתיחה הכל יהיה בסדר. ארינה דה אמזוניה/AP

בתקשורת האיטלקית מדווחים הערב (שבת) כי מספר שעות לפני שריקת הפתיחה למשחק המרתק בין נבחרות איטליה ואנגליה (בין שבת לראשון, 01:00, ערוץ 2, ספורט 1HD), נרשמה התרעה על מטען חבלה באצטדיון בו אמור להיערך המפגש - הארינה דה אמזוניה שבמנאוס. על פי דיווחים, כלב משטרתי גילה מכונית חשודה בקרבת האצטדיון, ובסיוע יחידת נטרול פצצות ברזילאית הורחק כלי הרכב מהאיזור. לאחר שנסרק, נטען בברזיל כי ברכב המדובר לא נמצאו חומרי נפץ.

מי שלא יהיה בסגל של הסקוואדרה אזורי הוא ג’אנלואיג’י בופון. שוער נבחרת איטליה סובל מנקע קל בקרסול ועובר טיפול ובמחנה של האזורי ניסו להכשיר אותו למשחק במנאוס ללא הצלחה. הפציעה התרחשה באימון אתמול. "יש לו נקע קל בקרסול והוא עובר טיפולים", אמר צ'זארה פראנדלי שניסה להרגיע. אם לא די בצרות של הנבחרת האיטלקית, הרי שגם השוער המחליף סלבטורה סיריגו לא נמצא במאה אחוז כשירות. שוערה של פריס סן ז'רמן לא התאמן באופן רציף במשך כל השבוע בעקבות חבלה בצלעות, אך בכל זאת יהיה זה שיפתח בין הקורות.

בשאר ההרכב של איטליה אין יותר מדי הפתעות: מריו באלוטלי ככל הנראה יהיה החלוץ הבודד, אולם היכולת של צ'ירו אימובילה עשויה לגרום לפראנדלי לשנות את דעתו, או לפחות להשתמש בו במהלך המשחק. מעבר לכך, איטליה תיאלץ למצוא פתרון לעמדת המגן השמאלי לאור פציעתו של מתיאה דה שיליו. אנדראה פירלו הישן והטוב ימשיך להיות המאסטר בקישור האיטלקי ויקווה שההגנה, שמורכבת ברובה מחבריו ליובנטוס, לא תפשל.

(עדכון ראשון: 13:02)

ג'אנלואיג'י בופון. Claudio Villa, GettyImages
אמור להיות כשיר להמשך הטורניר. בופון/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully