וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "לא רוצים להגיע לדו קרב פנדלים"

שוער גרמניה מתכונן לרבע הגמר מול יוון. לב: "הם חזקים". סנטוס: "רגע גדול בשביל כולנו" (ו', 21:45, ער' 10 ו-ספ' 1 HD)

טריוויה

* יוון מעולם לא ניצחה את גרמניה. שמונת המפגשים בין השתיים (חלקם יוון נגד מערב גרמניה) הניבו את המאזן הבא: חמישה ניצחונות גרמנים ושלוש תוצאות תיקו.

* המשחק האחרון בין השתיים התקיים במארס 2001 במסגרת מוקדמות מונדיאל 2002 וגרמניה ניצחה באתונה 2:4. מירוסלב קלוזה נכנס אז כמחליף וכבש את השער השלישי של הגרמנים. גאורגיוס קראגוניס פתח באותו משחק, אבל לא ישחק הפעם בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

* גרמניה מגיעה למשחק ביום שישי עם רצף של 14 ניצחונות במשחקים רשמיים - שיא לאומי.

* יואכים לב יעמוד על הקווים של הנבחרת בפעם ה-83, מה שמציב אותו במקום הרביעי בכל הזמנים אחרי ספ הרברגר (167), הלמוט שן (139) וברטי פוגטס (102).

* גרמניה מגיעה לכאן אחרי שהיא צברה 100 אחוזי הצלחה בשלב הבתים בפעם הראשונה בהיסטוריה שלה בטורנירי יורו.

* פאניס גקאס, שכבש את שערו ה-22 במדים הלאומיים במשחק נגד צ'כיה, מדורג במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של נבחרת יוון, ביחד עם דימטריס סרבאקוס. מקדימים את שניהם אנגלוס חריסטאס (25) וניקוס אנאסטופולוס (29).

* השוער בן ה-38, קוסטאס חלקיאס, שפתח בשני המשחקים הראשונים של יוון באליפות והוחלף נגד צ'כיה בגלל פציעה, הוא השחקן המבוגר באליפות.

שחקני נבחרת גרמניה. רויטרס
14 ניצחונות רצופים במשחקים רשמיים - שיא כל הזמנים של גרמניה/רויטרס

מפתחות והכנות

גרמניה:

לאור היכולת הלא משכנעת של ספרד וההדחה של הולנד, ואחרי שהיא הייתה היחידה שסיימה את שלב הבתים עם 100 אחוזי הצלחה, הנבחרת של יואכים לב הפכה למועמדת הבכירה לזכות באליפות אירופה. אחת מהשאלות המרכזיות כעת היא איך הגרמנים יתמודדו עם רמת הציפיות הזו וביום שישי נוכל לקבל דוגמה קטנה לכך. לב יהנה מחזרתו מהרחקה של ג'רום בואטנג מהרחקה וימשיך עם אותו הרכב שניצח שלושה משחקים עד עכשיו.

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים טוב ומוכנים ליוון. הם שיחקו עד עכשיו טורניר מצוין ומדובר בנבחרת דינמית מאוד, שמצוינת גם מבחינה הגנתית". לב התייחס לסיכוייו של בסטיאן שווינשטייגר לשחק, למרות הפציעה: "בסטיאן שווינשטייגר ישחק. הייתה לו בעיה עם הקרסול והוא לא התאמן בצורה מלאה בימים האחרונים". לב: "יכול להיות משחק צמוד. יוון תגן על הטריטוריה שלה. היא לא מסוג הנבחרות שאפשר לקרוע או להביס. הם יכולים להיות קצת מושפעים מחסרונו של קראגוניס המושעה, אבל אנחנו נבוא מוכנים לכל מי שיבוא במקומו".

שוער גרמניה ובאיירן מינכן מנואל נוייר: "אנחנו לא רוצים שהמשחק יילך לדו קרב פנדלים, אבל נבוא מוכנים לכל תרחיש. אני אשתדל לעשות את המיטב שלי". מאנו נוייר התייחס גם לסוגית השחקנים שעדיין לא שותפו, כמו מרקו רויס ומריו גצה ואמר: "הסגל שלנו השתפר לעומת מונדיאל 2010. כמובן שאלה שלא משחקים מתוסכלים, אבל הם בחורים מצוינים והם מתאמנים חזק כדי להבטיח שיהיו בשיאם אם נזדקק להם". על יוון אמר נוייר: "אנחנו מכירים את יוון ויודעים שהיא נבחרת אגרסיבית מאוד. היא גם נבחרת חזקה מאוד הגנתית, נהיה חייבים להיות מוכנים".

יוון:

אלופת אירופה לשנת 2004 תעלה לכר הדשא בגדאנסק במעמד אותו היא כל כך אוהבת: כאנדרדוג המוחלט שפוגש את הפייבוריטית לזכייה. מעמדה כזו יוון כבר קמה ופרחה ועכשיו היא תנסה להפתיע מחדש.

המאמן פרננדו סנטוס יצטרך להתמודד עם החיסרון של הדינמו של הנבחרת, גאורגיוס קראגוניס, ועם זה של חוזה הולבאס, שניהם בגלל צבירת שני כרטיסים צהובים בשלב הבתים. גיורגוס צבלאס ימשיך לפתוח באגף השמאלי של ההגנה, כפי שעשה נגד רוסיה, ונראה שגיורגוס פוטאקיס מפאוק סלוניקי יחליף את קראגוניס.

מאמן יוון פרננדו סנטוס אמר: "אל תשכחו שגרמניה היא לא פייבוריטית במשחק הזה, אלא גם פייבוריטים לזכות ביורו. אבל צריך לזכור שגם אנחנו לא כאן בחופשה. הגענו כדי לממש את המטרות שלנו וננסה להשיג את המיטב שלנו מול גרמניה. כולם יודעים כמה אני אוהב את יוון מאז שהגעתי לכאן. זה רגע חשוב מאוד בשבילי ובשביל כל הנבחרת".

חלוץ יוון תאופניס גקאס, ששיחק בעבר בגרמניה בלברקוזן, פרנקפורט והרטה ברלין, הוסיף: "אנחנו יודעים מה המנטאליות של גרמניה ומכירים את הנבחרת הזו. זה יהיה משחק קשה מאוד לשני הצדדים. הם פייבוריטים, אבל הם יצטרכו להוכיח את זה במשך 90 דקות, אולי אפילו 120".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פרננדו סנטוס מאמן נבחרת יוון. רויטרס
מקווה שהחיסרון של קראגוניס לא יורגש. סנטוס/רויטרס

שימו לב ל...

קוסטאס קצוראניס (יוון)

הקשר בן ה-33 יצטרך להתמודד עם הדומיננטיות של שווינשטייגר, חדירה ואוזיל במרכז המגרש, ללא התאום הנצחי שלו בקישור היווני, גאורגיוס קראגוניס. עכשיו הוא יצטרך לתת אקסטרה בניהול המשחק, במגננה מול היריבה החזקה ובעיקר במנהיגות ובהתלהבות. בהיעדרו של קראגוניס, קצוראניס הופך לשחקן הכי חשוב של פרננדו סנטוס על המגרש נגד גרמניה.

שחקן נבחרת יוון, קוסטאס קצוראניס. Thanassis Stavrakis, AP
יצטרך לתת אקסטרה בעיקר במנהיגות וההתלהבות. קצוראניס/AP, Thanassis Stavrakis

הידעת ש...

המשחק של לוקאס פודולסקי נגד דנמרק במחזור האחרון בבית ב' היה המשחק ה-100 שלו במדים הלאומיים והוא הפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה שמגיע לכמות כזו של הופעות בנבחרת אירופאית. הקשר-חלוץ שחגג את אותה הופעה עם כיבוש, הבקיע 44 שערים במדים הלאומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully