וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד גרמניה: אירלנד

5.6.2002 / 16:17

אחרי יתרון 0:1 מוקדם לגרמניה (שוב קלוסה), שגם הצליחה להרוג את המשחק משך 90 דקות, בא רובי קין ובתוספת הזמן קבע 1:1. פעם זה לא היה קורה. פעם

גרמניה ואירלנד נפרדו היום בתיקו 1:1 בסיום משחק שפתח את הסיבוב השני של משחקי המונדיאל. הגרמנים הוליכו ברוב שלבי המשחק, אבל שער של רובי קין בדקה ה-92 השווה את התוצאה, ופתח את תמונת העלייה מבית ד'.

המשחק נפתח בצורה שקולה, עם הזדמנות טובה לגרמניה ממצב של מירוסלאב קלוסה בדקה ה-5. אבל קלוסה לא החמיץ את ההזדמנות השניה שלו במשחק, לאחר שקיבל מסירה טובה ממיכאל באלאק משמאל, וכבש בנגיחה חזקה מ-10 מ' את שער היתרון לגרמנים.

כעבור שבע דקות קיבלו האירים את ההזדמנות המסוכנת הראשונה שלהם במשחק, כשמאט הולנד בעט כדור שטוח וחזק מ-17 מ', אך הכדור התגלגל סמוך לקורה.

המצב המסוכן הבא הגיע בדקה ה-39, כשדיטמאר האמאן קיבל מסירה משניידר, ובעט מ-18 מ' כדור חזק, אבל השוער האירי הדף. שלוש דקות אחר כך מצב מסוכן נוסף לאירים, אחרי טעות של גרמניה בהגנה, אבל רובי קין לא הצליח להשתלט על הכדור וכריסטוף מטזלדר הרחיק.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה בשליטה איריתף שהתחילו להחזיק יותר בכדור. והמצב המסוכן הראשון במחצית הגיע , כשבדקה ה-56 בעט דמיאן דאף כדור מסוכן, אוליבר קאן התמתח והדף אותו לקרן.

כעבור שתי דקות מצב לגרמניה, עם נגיחה מסוכנת של באלאק שחלפה סמוך לקורה השמאלית. בדקה ה-67 מצב נוסף לגרמניה, לאחר טעות בהגנה האירית. קרסטן יאנקר מצא את עצמו חופשי מול השוער, והחלוץ הגרמני הגביהה ליד השער.

בדקה ה-73 ערך המאמן האירי חילוף כפול, ושלח למגרש את ניאל קווין וסטיבן רייד במקום גארי קלי ואיאן הארט. בגרמניה החליף אוליבר בירהוף את יאנקר.

בדקה ה-76 בעיטה חופשית לאירים מ-18 מ', ורובי קין בעט מחוץ למסגרת. דקה אחר כך, קלוסה היה קרוב לשער שני במשחק, כשנגח החוצה ממסירה מדויקת שמצאה אותו חמישה מטרים משערו של גיבן.

חמש דקות אחר כך קאן עוד הצלה טובה של קאן, לאחר שחסם כדור מסוכן של קין. בדקה ה-85 מרקו בודה החליף בגרמניה את מירוסלאב קלוסה. קאן שוב היה במקום, כשבדקה ה-88 הדף נגיחה של קין קרוב לשער. מיד אחר כך נכנס ירמיס במקומו של שניידר.

אירלנד המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-92 מימשה את היתרון שלה במגרש. ניאל קווין מצא עם הראש את קין ברחבה, והשחקן האירי לא התבלבל, ומול אוליבר קאן קבע את תוצאת המשחק.

הרכבים פותחים

גרמניה: אוליבר קאן, תומאס לינקה, כריסטוף מטזלדר, כריסטיאן ציגה, מיכאל באלאק, טורסטן פרינגס, דיטמאר האמאן, קארסטן ראמלו, ברנד שניידר, מירוסלאב קלוסה, קרסטן יאנקר

אירלנד: שיי גיבן, איאן הארט, סטיב פינאן, גארי קלי, סטיב סטונטון, גארי ברין, מארק קינסלה, מאט הולנד, דמיאן דאף, רובי קין, קווין קילביין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully