וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו חוזר להרכב ויקבל את סרט הקפטן

הנסיך, שעלה כמחליף בתבוסה להולנד, יפתח במשחקה החשוב של איטליה נגד רומניה כקפטן הנבחרת. דונאדוני צפוי לערוך 4 שינויים נוספים

לפעמים, כל מה שצריך כדי שאסימון ייפול הוא מדינה שלמה שתגיד לך את זה. זה, ככל הנראה, המקרה של רוברטו דונאדוני, שהחליט לא רק לפתוח עם אלסנדרו דל פיירו במשחק הגורלי של נבחרתו נגד רומניה מחר (שישי), כי גם להעניק לו את סרט הקפטן. הנסיך עלה כמחליף בתבוסה להולנד, דבר שגרר אחריו ביקורות קשות עבור מאמן הנבחרת.

דל פיירו, אחד השחקנים האהובים באיטליה, הגיע אחרי עונה מאוד מוצלחת ביובנטוס, וכעת עושה רושם שדונאדוני השתכנע סוף סוף. המאמן החליט להעביר לחלוץ הוותיק את סרט הקפטן, כאשר במשחק הקודם ענד אותו שוער הנבחרת, ג'יאנלואיג'י בופון, בהיעדרו של פביו קאנאברו הפצוע.

חוץ מדל פיירו, דונאדוני צפוי לערוך מספר שינויים נוספים לקראת המשחק הקריטי. איטליה חייבת לנצח את רומניה כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לשלב הבא, ומאמנה מתכוון לרענן לחלוטין את ההרכב כדי לבצע זעזוע. מרקו מטראצי, ג'נארו גאטוסו, מאורו קאמורנסי ואנטוניו די נטאלה צפויים לרדת אל הספסל, כשאותם ככל הנראה יחליפו פאביו גרוסו, ג'יורג'יו קייליני, דניאלה דה רוסי, אנטוניו קסאנו, וכאמור, אלסנדרו דל פיירו. שני האחרונים יצטרפו ללוקה טוני בהתקפת הנבחרת, שכל דבר מלבד שלוש נקודות עשוי לסבך אותה, ואת מאמנה המושמץ, עוד יותר מעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully