וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גצה: "לא היינו כובשים גם אם הייתה עוד חצי שעה"

שחקן נבחרת גרמניה היה מתוסכל אחרי ה-2:0 בפולין. לב: "מאוכזבים, לא ניצלנו את ההזדמנויות". פישצ'ק: "מתרגשים"

מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה (אמצע), ג'רום בואטנג, ארקדיוש מיליק. רויטרס
"יצאתי מוקדם מדי, זו הייתה טעות". נוייר/רויטרס

נבחרת פולין הצליחה לחולל אמש (שבת) סנסציה גדולה כשניצחה את אלופת העולם גרמניה 0:2 בזכות שערים של ארקדיוש מיליק וסבסטיאן מילה. הפולנים קטעו רצף של 18 משחקים ללא הפסד של גרמניה במסגרת משחקים רשמיים. כמו כן, לפולין זה היה הניצחון הראשון מול גרמניה/מערב גרמניה במפגש ה-19 ביניהן.

"כמובן שאנחנו מאוכזבים", אמר מאמן אלופת העולם יואכים לב, "אבל אי אפשר להאשים את השחקנים. היינו לא מספיק מרוכזים מול השער. יצרנו הרבה מצבים של כמעט שער ולא הצלחנו לסיים את זה. ואז, פתאום פולין כבשה בבעיטה הראשונה שלה לשער. אנחנו חייבים להסתכל קדימה עכשיו לקראת המשחק מול אירלנד ביום שלישי, חייבים להגיב שם כמו שצריך".

קפטן גרמניה בהיעדרו של בסטיאן שווינשטייגר, מנואל נוייר, הוסיף: "יכולנו להימנע מההפסד הזה, לא שיחקנו רע. אם היינו עולים ליתרון, היינו גם מנצחים. בשער הראשון שספגנו יצאתי מאוחר מדי, זו הייתה טעות שלי".

מריו גצה: "יכולנו לשחק עוד חצי שעה ולא היינו מצליחים לכבוש. היו לנו מספיק מצבים בשביל ארבעה משחקים. היינו צריכים לכבוש במחצית הראשונה, ואז היינו מנצחים". לוקאס פודולסקי: "אני לא חושב ששיחקנו רע, זו הייתה בעיה בעבר והייתה בעיה גם היום - לא ניצלנו את המצבים. שיחקנו גרוע יותר מול סקוטלנד, אבל ככה זה בכדורגל".

קארים בלארבי, שערך בכורה בפעם הראשונה בה זומן לנבחרת והרבה להחמיץ, אמר: "תכננו להוציא שלוש נקודות, אבל לרוע המזל לא הצלחנו. עכשיו אנחנו חייבים לנצח מול אירלנד ביום שלישי".

מגן פולין לוקאש פישצ'ק, שבישל את השער הראשון, אמר: "אנחנו נרגשים, ניצחנו את גרמניה בפעם הראשונה בהיסטוריה ואפשר לראות כמה שזה חשוב לקהל. היינו קצת ברי מזל, אבל ניצלנו היטב את המצבים שלנו. היו לנו 2-3 מצבים, וכבשנו פעמיים. לגרמניה היו יותר מצבים, אבל הם לא כבשו".

אוהדי נבחרת פולין. רויטרס
"יכולתם לראות כמה הניצחון חשוב לאוהדים שלנו"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully