וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור היום - ארתור בורוץ

פינת יומית בוואלה! יורו, בה נציג לכם שחקן ששווה לשים לב אליו במשחקי הערב. והפעם: שוער פולין, שיתמודד מול ההתקפה הגרמנית

לנבחרת פולין לא היו הצלחות גדולות בזירה הבינלאומית בשנים האחרונות, אבל בדבר אחד הם הצטיינו מעל ומעבר - גידול שוערים מצוינים. גם לאחר שייז'י דודק ירד מהבמה מחזיקים הפולנים בכמות מכובדת של כישרון בין הקורות, עם נוכחותם של תומאס קוז'צקאק ממנצ'סטר יונייטד ולוקאס פביאנסקי מארסנל, אבל מי שיעמוד בשער הנבחרת מול המפציצים הגרמנים הערב יהיה ארתור בורוץ.

השוער הענק (1.94 מ') זכה לאפודת ההרכב בזכות עוד עונה מצוינת בסלטיק הסקוטית, במדיה זכה בשלוש אליפויות רצופות והגיע לשמינית גמר ליגת האלופות, כשעצר פנדל של לואיס סהה ממנצ'סטר יונייטד דקה לסיום המשחק האחרון של שלב הבתים לפני שנתיים. את רוב הכותרות בסקוטלנד משך בורוץ דווקא לא בזכות יכולתו על המגרש, כשהעובדה שהצטלב לפני משחקי דרבי מול ריינג'רס הרתיחה את הקהל הפרוטסטנטי של היריבה הגדולה, וזיכתה אותו באזהרה ממשטרת גלזגו.

בורוץ, שהגיע לסלטיק מלגיה ורשה, עמד בשער הנבחרת הפולנית גם במונדיאל האחרון בגרמניה, אז ספג בכל אחד ממשחקיו, בהפסדים מול גרמניה (1:0), אקוודור (2:0) וגם בניצחון על קוסטה ריקה (1:2). אבל ליורו 2008 הוא מגיע עם הרבה יותר ניסיון וביטחון, אחרי שזכה בתואר שחקן השנה בסקוטלנד בשנה שעברה, והפך לכוכב גדול במולדתו. עכשיו רק נותר לראות אם כל זה יעזור לו מול קלוסה, גומז וההתקפה העוצמתית של גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully