וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה כמעט באופן סופי: 24 נבחרות ביורו 2016

נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, שדחף מהלך להגדלת מספר הנבחרות המשתתפות, יצא מנצח והוא אינו חושש שהרמה תרד. בישראל יכולים לחייך

היורו הנוכחי גורם לראשי אופ"א לחשוב. המחשבה העיקרית היא לגבי מספר הנבחרות שישתתפו בטורנירים הבאים, כאשר מזה זמן נשמעת הכוונה של מישל פלאטיני, נשיא אופ"א, להרחיב את טורניר היורו ל-24 נבחרות ב-2016. כמובן, שהרמה הגבוהה המוצגת ביורו הנוכחי היא אחת הסיבות לכך.

הרעיון אושר כמעט באופן סופי על ידי הוועד המנהל של ההתאחדות האירופית לכדורגל. כ-53 עסקנים הצביעו פה אחד בעד הגדלת מספר הנבחרות ביורו. אחת החששות שעולות כנגד הרחבה היא העובדה כי הרמה של הנבחרות שיגיעו ושל היורו תרד.

"זכרו, אני ניצחתי את היורו ב-1984 כאשר היו בו רק שמונה נבחרות, חצי מהנבחרות שיש כיום", אמר מישל פלאטיני. "אני חושב שעדיף שיהיו 24 או 32 או 54 נבחרות. אני לא חושש שהרמה תרד בעקבות הגדלת מספר הנבחרות המשתתפות. מדינות כמו אנגליה, דנמרק, סקוטלנד, אירלנד, בלגיה, סרביה, אוקראינה ובולגריה, לכולן יש את היכולת להשתתף ביורו".

בישראל יכולים לחכך ידיים בהנאה. נראה כי עם היכולת הנוכחית של הנבחרת היא לא תגיע אף פעם לאף טורניר, אבל אם היורו יורחב ל-24 נבחרות (כמעט מחצית מהנבחרות המשתתפות באירופה) יש בנו תקווה רבה כי נוכל לצפות בשחקני נבחרת ישראל ביורו ב-2016 (שמיקומו עדיין לא נקבע) מתרוצצים על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully