וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: אוסטריה ופולין נפרדו ב-1:1

שער שוויון בפנדל בתוספת הזמן של ואסטיץ' השאיר את נבחרת אוסטריה עדיין בחיים בטורניר, אחרי 1:1 דרמטי מול פולין. גריירו כבש ראשון (30)

איזה משחק דרמטי קיבלנו הערב (חמישי) במחזור השני של בית ב' בין אוסטריה לפולין. שתי הנבחרות הגיעו אחרי הפסדים במחזור הראשון, במטרה להשיג נקודות ראשונות.

אם לתאר את המחצית הראשונה, הרי שהקלישאה 'אם לא כובשים - סופגים', מתמצתת את כולה. אוסטריה פתחה בסערה ומתקפה רבתי על השער הפולני. היא הגיעה למצבים של מאה אחוז, אבל האוסטרים לא יכלו לארתור בורוץ, השוער הפולני שהיה כמו תמנון בעל שמונה זרועות. ואז בדקה ה-30, בהתקפה הראשונה הרצינית שלה, כבשה פולין. הגול היה אמנם מנבדל ברור, אבל אוסטריה האומללה קיבלה את מה שהגיע לה. במחצית השנייה, אוסטריה הגיעה לפחות מצבים, פולין ניסתה רק להרגיע את המשחק, ואז בתוספת הזמן של המשחק זה קרה. ווסילבסקי עשה עבירה מטופשת על פרודל ברחבה. איביצ'ה ואסטיץ' הוותיק, שנכנס כמחליף, הפך למבקיע הכי מבוגר ביורו, כשהרשית בפנדל וקבע את תוצאת המשחק 1:1.

יממה אחרי שהנבחרת המארחת השנייה, שוויץ, ספגה הפסד שני ולא תעלה לרבע הגמר, אוסטריה הייתה קרובה לסיים גם את דרכה, אבל שער השוויון השאיר אותה בחיים. במחזור האחרון היא תתמודד נגר גרמניה, בקרב שיכול להיות על העלייה. שאף אחד לא ימהר להספיד את הכדורגל האוסטרי. לפחות עד המשחק מול גרמניה.

פולין, שנחלה הפסד במשחק הראשון נגד נבחרת גרמניה, כמובן יוצאת מאוכזבת מאוד מהמשחק. שלוש הנקודות כבר היו בכיסה, אבל הטעות הקשה, שולחת אותה למלון עם נקודה אחת בלבד. במחזור האחרון היא תפגוש את קרואטיה, שכבר עלתה, במטרה לנצח אותה ולקוות למעידה גרמנית.

מחצית ראשונה

דקה 10 - איבנשיץ האוסטרי שלח כדור חופשי חזק מכ-30 מטרים, אבל בורוץ קלט טוב.

דקה 11 - הרניק גנב את הכדור מהגנת פולין, אחרי טעות נוראית של יופ, אבל מול השוער הוא התבלבל. הכדור שהוא שלח היה חלש, ובורוץ הדף מצוין לקרן.

דקה 13 - עוד הזדמנות פז לאוסטרים, אבל שוב בורוץ הציל כמו גדול. קורקאמז היתל בהגנת פולין ושלח רוחב מצוין משמאל, הרניק הגיע ראשון לכדור, אבל שלח חלש, ושוער פולין הדף פעמיים עם הרגל.

דקה 16 - לא ייאמן, פעם אחר פעם, ההגנה הפולנית נכשלת ומפקירה את שוערה לבד מול המתקפה האוסטרית. הפעם לייטגב קיבל כדור על מגש ופרץ על פני כ-30 מטרים, הוא הגיע ל-16 ושלח מול בורוץ, אבל השוער הדף עם הרגל.

דקה 30 - גול! פולין לא עשתה כלום במשך מחצית השעה, אבל הספיקה לה הזדמנות אחת כדי לכבוש. סמולארק הרים משמאל, סגאנובסקי השתלט והעביר רוחב על ארבעה מטרים. גריירו, שהיה בעמדת נבדל, גילגל בקלילות משני מטרים. הקוון לא הרים את הדגל ופולין ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

דקה 47 - הכשלה ברורה של גולנסקי המחליף על איבנשיץ ברחבה, נעלמה מעיניו של השופט האנגלי, שלא שרק לפנדל ברור.

דקה 51 - אבי סמולארק פרץ, חלף על פני שחקן הגנה אוסטרי, ובעט מכ-15 מטרים, אבל מאכו הצליח להדוף ולהציל את נבחרתו משער חובה שני.

דקה 63 - מאכו ניפק שתי הצלות גדולות משתי בעיטות של שחקני נבחרת פולין.

דקה 68 - קז'ינובק שלח פצצה אדירה לשער, אבל רגע לפני, מאכו הציל בקצות האצבעות, והכדור עף החוצה לקרן.

דקה 92 - גול! איביצ'ה ואסטיץ' כבש שער שוויון דרמטי בפנדל. לא ברור למה ווסילבסקי משך בחולצתו של פרודל לעיני השופט, ששרק ללא היסוס לפנדל. השועל הוותיק ואסטיץ' קרע את הרשת וקבע 1:1 דרמטי.

הרכב נבחרת אוסטריה: יורגן מאכו, סבסטיאן פרודל, עמנואל פוגטאץ, כריסטוף לייטגב, מרטין שטרנצל, אנדראס איבנשיץ (איביצ'ה ואסטיץ', 64), רנה אאופהאוזר (יורגן סאומל, 74), גיורגי גאריקס, אומיט קורקאמז, רונאלד לינץ (רומן קיינאסט, 64), מרטין הרניק.

הרכב נבחרת פולין: ארתור בורוץ, מריוש יופ (פאבל גולנסקי, 46), מיכל זבלאקוב, יאצק באק, מארצ'ין ווסילבסקי, מארק סגאנובסקי (וויצ'ה לובודזינסקי, 83), יאצק קז'ינובק, מריוס לבנדובסקי, רוג'ר גריירו (רפאל מוראבסקי, 85), דריוש דודקה, אבי סמולארק.

איצטדיון ארנסט האפל בווינה, 51,428 צופים
שופט: הווארד ווב (אנגליה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully